Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya

Alhamdulillah, genap sudah 30 hari berpuasa pada tahun ini
sungguh aku tak terasa ramadham kali ini..
berlalu cepat skali... pejam celik.. tidur bangun.. puasa makan.. dah nak raya...
alhamdulilllah, hmpr semua persiapan raya untuk aku dah siap...
tahun nie berjubah sahaja... tak pasti coklat atau hitam.. hehehe

Saye FARRAH JAFFAR, ingin mohon maaf andai kata ade kesilapan saye pada anda semua.. mungkin ade yang saye sedari dan mingkin ad yang hanye memendam rasa dgn perbuatan dan tindakan saya..mohon maaf ya.. especially to

Rakan2 BSB 09/10 - akk mintak maaf ye, andai kata ade yang terasa dgn perbuatan akk.. tak bg kejesama dlm kumpulan ke, terasa dlm percakapan dan gurauan ke, lmbt dtg discussion ke, tak involved sgt dlm discussion ke.. tak pon ade yang akk tersound termarah dan segala ter.. mohon ampun dan maaf...

Parents- mohon maaf ya ibunda ayahanda.. saya tau, saya adalh ank yang ternakal dalm dunia, tersengal dalm rumah (aku rase semua tempt), dan plg cepath hbs kan duit.. (im high demand when being with them) =)

mOHD. khairul anuar- mohon maaf sbb saye slalu buat bende pelik+ sengal+sakit hati+unpredictable terutama mase practical.. =) maaf.. maaf darl.. tak de kad raye..

~dats all fox~

1 comment:

wardah said...

ooo..name ak xde..:(