Thursday, August 26, 2010

::HoMe Sweet HoMe::



salam...

alhamdulillah, semalam dalam 11.30mlm aku dah selamat sampai melaka...
wah, sampai2 je.. dia(aufa) dh menantiku..
ahaha.. perkara pertama ucapnya untuk diriku..
bubu, aufa rindu bubu.. bubu dah kurus.. (wahahaha, memerli disitu)
then ayah aku tanye.. nak mkn kat luar x, atau nak g mane2..
ak dengan pantas menjawab...
BALIK UMAH TERUS....

so, here i am... huhu.. untuk pengetahuan korang..
ni paling lame waktu ak tak balik umah..
dekat 1bulan stgh gak lah..
bg korang ap lah sgt kan..
bg aku.. adoi ai.. lame gile...

dan sepanjang aku tak balik tue...
an je la yng layan kerenah aku..
dr yang biasa sampai la dari hangat dari biasa
die layan je...
sampai 1 tahap die ckp..
yang, ape pelik sgt yang mintak nie yang..
ak cume cakap.. alah.. saye nak gak.. tak kire!!
wahahaha...
thanx hubby ...
=)

p/s: oh ya, ade dua perkara yg buat ak rs bertuah bile aku dgn an..nak tau ap?
nnt ak update k.. skrg bz, nak siap juadah buke..

No comments: