Tuesday, October 11, 2011

JOm CITe2 Nak !?

salam,

wah.. aku rase for past two entry lebih kepada aku dan an.. maaf kot2 ade yang terjelus ke, skt ht ke.. hehehehehe ...

1st of all sory, sorry .. sbb lame dah lame tak update blog nie.. huhu.. ak sbnrnye ad byk bende nak cite tapi.. bese la kemalasan untuk menaip... hehehehe.. hmm , aku rase sem dah pon lebih 1bulan lebih bermula.. tapi ak tak komen ape pon kan.. kan... jom layan jap....

immune= hah, sir essam makky yang ajar... makenye bile sebut ttg makky.. yang kite dapat bayangkan ape die murid2.... ye betul pandai ank cikgu nie semua... KEPANJAGAN NOTA DIE... gile kau satu chapter 60-80 slide.. mmg kurus la klu bace n hafal....kurs x aku?????ahahahaha

biomaterial= hmm.. so far, Alhamdulillah, masih boleh cope dgn sub nie.. nak kate ssh tak la sgt.. but still understood lg la.. quiznye pom.. masih la boleh menjawab lg...

extraction=notanye ringkas.. yang penting adalah dengar penenrangn die tyme kelas.. tapi aku biasalah.. tyme die cakap.. aku pon cakap.. klu x pon, mate aku kelip2 ngan aku.. hahahahahaha

electronic= pergh!!!!!!mmg rejatan la aku blaja sub nie.. pham2 la aku bile kire2... mmg muke macam mintak penampar.. ahahaha.. ksian mek wa, kene lg ajar org mcm aku... aku mmg x ske math la.. klu bg aku soklan + - pon aku kompem ad salah.... ahahaha... dasyat x..

arab: owh aku harus praktikkanya.. supaya mudah untuk masa hadapan...

No comments: