Wednesday, October 12, 2011

JaNgAn BuaT Malu Aku!!!!!


ok fine, nie cite minggu lepas.. (semua cite yang dah lepas tak de yang skrg) hahahaha...jam menunjukan kol 3.. aku dah terlambat ke kelas QA nQC.. nie sume sbb game.. aku punye la berlari nak g kelas prof (nak chop tempat sebenanrnye) setiba di blok w.

Pensyarah (p): awak!!! knape lambat dtg kelas, ape masalah awak nie tak leh datang kelas awal... ape hal nie...

Aku; haa?

Pensyarah (p): jgn nak buat muke tak pham.. ramai plak tue yang x dtang.. nie semua yang buat saye marah...

Aku: puan saye bukan budak kelas puan.. saye mmg lmbt dtg kelas tapi bukan kelas puan.. kelas prof rossi... kelas dk14

Pensyarah (p): dah jalan skrang... (muke die merah sbb malu)

dan kedengaran lah dak2 kelas die tahan gelak sbb marah salah orang....

yang jadi mangsenye aku.. aku yang tak tau pape kene marah... eishh nasib la die tue pemberi ilmu.. klu tak mmg hayun2 tangan aku kat muke die.....sabar2(ayat aisyah)...grr!!! nak marah gak, sbb die salah marah orang......aku marah nie....even waktu tue aku dah macam nak melalak kuat2 kene marah...wakakakakakakakaka

2 comments:

Jongkang dan Jongket(^_^) said...

kat mane masa die marah akak tu?? dlm kelas ke?

J.FaRRaH said...

kat blok w... kat kaki lima block..... ahahahaha