Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan

alhamdulillah,

skrg nie hampir sudah seteangah hari kite berpuasa pada hari pertama..
macam mane dgn terawikh malam td? semoga kita sama2 mendapat keberkatan..
sempena bulan yang mulia nie... aku nak....

  1. mintak maaf pada kawan2 aku.. classmate BIOTECH UMP... mintak maaf kalau ad terlebih kate.,.. kot2 tersound..hehehe.. mohon maaf.. moga ukhwah kite kekal abadi...
  2. mintak maaf pada keluarga.. mama, abah.. mota alit dd..kot2 tergurau lebih ke.. terpau lebih ke.. hahaha.. biasa la saye kan puteri ...hahahahahahah
  3. mintak maaf pada MOHD. KHAIRUL ANUAR... heart, mintak maaf segala salah silap saye.saye tau betape penatnye kamu nak layan kerenah sy yang terlalu sengal..nak2 bile nak sesuatu.. thanx for da 'emperor amani' watch... i'm waiting for dat....
  4. mintak maaf pada anak cik timah.. hehehehe... mu thnx for always being there for me...mintak maaf atas sgala silap.. termarah.. tertengking.. tersepak.. ahahaha.. nak2 terbayar hutang lambat.. wakakakakakaka....

akhir skali.. semoga semua mendapat keberkatan dan sentiasa di rahmati allah sepanjang bulan nie.. doakan lah aku supaya dapat mencapai apa yang aku impikan.. dan istiqamah dalam perubahan yang sedang aku lakukan.. aminn

2 comments:

comel said...

insyaallah sayang,
gunakan bulan puasa ni sebaik2 nya k

J.FaRRaH said...

comel: thanx heart...