Friday, August 5, 2011

Aku yaNg TaK pHaM.....

semalam, aku keluar dgn darling (En. Papa) sbb nak bli mcd

actually saje je nak menggatal habiskan duit dgn makan gcb..
.
sudah nye ayah aku bawak la ak ke mcd yg dekat ngn bazar.

kate ayah aku, nak singgah di bazar jap. ak pon ok je...

tgh sebuk2 aku duk usha makanan2 yang ade kat situ...

tibe2.. ad pck tue tegur ak... Dik kat sini kat mane jual 'toto'?

owh, toto? kat tesco kan byk pck...kat jj pon ad

la.. ko nie menipu mane pulak tesco jual 'toto'...

erk!? ad2. ayah saye penah beli...

bodoh la ko nie... aku mintak 'toto' la, no ekor..bukan toto tido tue.lembab...

aku pon diam, dan cakap kat ayah aku pon terdiam

aku mane la tau die nak beli 'tail number' tue..

adoi, pck puase2 pon nak beli gak ke.. adoi...,...

p/s; nnt kalau aku saye lempang pck, pck lempang saye balik..!!!

No comments: