Saturday, July 31, 2010

KeReNaH adik2 ku..

salam.

ketika aku mengutuskan entry ini (ayat mmg poyo)
segala memori di unisel terimbau kembali..
mu, wish u were here... =(
klu di unisel dulu, dalam 'dorm'
ak dengan mu adalh kanak2 yang plg muda usianya
tp ia berubah bila kami die ump.. di kelas kami paling tue (malu nak trus trang)

semua clasmate adalh adik2 usianya...
kini aku merasa spt akk2 dorm akk rase..
handle dan berkwn dgn yang rendah usia nya dr aku..
hahaha.. mcm2 perangai.. ad yang msh lg keanak2kan (mcm aku dulu)
ad yang sgt matang pemikirannya..

well , smlm ak terlihat 1 khabar gembira d fb..(ak gne ac mu)
tahniah pada mereke yang baru sj ehem2,..
siapa mereke.. ak pasti kalian semua pasti tau...
kdg2 rase klakar sbb, ms kat unisel dulu..kwn2 ak juga spt itu..
antara nye E n Fana, tiya n Hatem, Wan n Zira...
alhamdulillah ad di antara mereke kini sudah slmt bertunang...

bg aku tak salh pon pilih dak kelas sendri..
at least korg dpt tgk perangai sebenar dorang..
biar lah ad org berkata... xde klass amik classmate sndri..
atau even ade org ckp yang he/she tak suits ngan kita
sbb hanya kita saje nampak keistimewaan org tue..

di blik jugak.. ak lah yang paling tue (malu lg nak ngaku)
h
ahaha, pelbagai telatah mereke nak cover perasaan masg2
alalalalala... sama cam aku ngan an..
poyo kot anggap kawan... dlm hati, adoi bile lah ko nak tau aku ske ko...

ape pon mereke.. mereke sgt buat sy tersenyum..
sgt buat sy terkeneng bile akk dorm dulu juga mlayan telatah kami yang pelbagai..

buat adik2 ku (classmate & rumate),

buat lah jalan kebahagiaan mu sendri
cipta la dairy cerita mu yang akn kau kenang spjg hayat
biar pun ad yang berkata blakang,
sakit mate dgn ap sje kau lakukan..
kerana satu 1 formula je harus ko amal kan...
ADE AKU KESAH!!!!!!!!!!!

p/s; classmate yang dulu yg slalu kate2 blakang ttg akk n abg an..akk maafkan, sbb kalian terlalu mentah untuk nilai sesuatu perhubngn... buat yang selalu menasihati.. terima kasih....

2 comments:

MiSs LyN said...

semoga masing2 temu kebahagian sendiri..amin....

J.FaRRaH said...

lyn: amin...insya allah.. moga lynn pon same..=)