Tuesday, July 27, 2010

KeNape MesTi DiA & iTu!!


grr!! aku sgt stress
kenape
aku x pham butiran penerangan nye..
aku jugak stress knape die x pham ap kate aku.....
dan bertambah stress
hnye apbila ia melibatkan 2 jam credit
tmbhn pulak hanye lah tatabahasa dn grammer..
dan aku tak pham knape ak kene stress
dgn bende yang libatkan introduction atau fundamental..
knape????
knape......

ak rela...rela.. rela...
buat presentation pasal legend atau myself..
buat kotak multipurpose.. atau sgala jadah yang kene buat..
tp bkn bende tue..
kdg2 aku rs bende yang ak blaja skrg nie
mengarut!! dan aku nyampah!!!

dia mmg membantu..
tp ap yang membantu aku..
aku tak pham..
sbb penerangan nye...
allah !! ( x mampu ak luahkannya)


namun, ak yakin die juga cube yang terbaik untuk memahamkan ku!!
tp knape skrg die tak pham ape aku tanye
dan
ak tak pham ape die tanye n trangkan...

ya allah, plz guide us n help us..
we'r really in unmotivated state...
=(


7 comments:

Bell. said...

doh ni,bakpe pulok?

wayne matt said...

mjurlah ak drop writing..hoho

MiSs LyN said...

btol...btol..btoll...
die terang berjela2...sumpah satu haram jadah pown x lekat kat pale..
x phm...kite tanye laen die jawab len..pastuh nak emo...haish..tension

J.FaRRaH said...

bella/lyn: aku stressssssss

wayne: ak rase nak drop gok!!!!!!

Jongkang dan Jongket(^_^) said...

samo lah kito... term die sgt high level kot

J.FaRRaH said...

jongkang-jongket:sbr la jannah. akk pon stress wat bende nie..=(

Bell. said...

elehhh,
ape la. :P