Sunday, March 21, 2010

MoHd. KHaIRuL AnUaR FuLLsTOp!


nghee.. kenape entry kali nie MoHd. KHaIRuL AnUaR FuLLsTOp!
well.. td ade lah sorg dak nie.. die merajuk ngan budak baju biru atas tue..
merajuk sbb ape tue ROHSIA... dak pompuan tue senyap je.. x msg.. x call..
wat tak tau je.. ajak kuar pon tak mo... hmm.. dingin je hr nie.. but then.. hp berbunyi..(dah mlm, td tue siang merajuk) kau gadisku yang cantik cuba lihat aku disini (bunyi ringtone ak)...tgk kat skrin..'my skittles' (an lah tue)..

AN; Tolong trun bawah block jap
Aku; nak wat pe.. tak mo...jgn kuar2
AN; turun.. kejap je.. please.. lg 5 minit b sampai..

10 minit...

pas jumpe an.. upenye die bg nasi goreng ngan surat....
terharu... tak jadi merajuk lagi.. happy sgt2..

nasi goreng nie panas lagi

surat yang mengharukan....

nghee... thnx.. sbb selalu bg suprize yang sy slalu tak terpk.. macam kfc hr tue.. cupcake... ngan skittles.. thnx alot.... love you till my last breath...

6 comments:

comel said...

llalalal
malu lee hehehe
i love you too bby
kim salam kat ma n pa

Bell. said...

haha,abg an gemok,wuuu,
haha

comel said...

ngek ngok ko bela!
heheheh
biar ah...
gemok aku pon aku tetap
awsome!
wakakaka

AkUmUsIkMaLAyA said...

ko gemuk la com...
xde makna awesome2 de...
ko mang gemuk!!!!gemuk!!!!gemuk!!!


wakakakakakakkkkkkkakakakak

p/s: com tu kucing jiran aq

J.FaRRaH said...

erk,, ape yang belaku di page ak nie..
hahahhaha

comel said...

ni la manusia!
jeles...
jelas dgn aku yang awwwsooomee!
hahahah
dah ah ash...
g la godek orang lain nye blog
huh!
heheh