Tuesday, March 9, 2010

Attention to all moms, teachers, dads and sisters!!


salam semua
maaf kan aku... post kali ni sangat2 kurang hajar...
tapi aku nak kongsi dgn korang ape yang da jadi hari sabtu baru2 ni...
aku g la giant dgn an, lynn, jannah ngan mu (balik dr cherating)...
mase tgh aku cr brg untuk english, an sgt penat
jadi die rehat la kat bahagian perabot(duduk2 atas kerusi office yang dijual)
ok.. korg kene explore post kali nie, sbb ak just copy paste dr blog an


tibe2 aku tenampak buku ni



wah!buku membaca kanak2 comel2
aku belek2 la buku ni...
mari membaca
A untuk ayam
B untuk bulu mata


and soo on!
sampai je Z
( tgk kat buku bwh tu kat huruf z)
aku terperanjat berok!!!




wahahahah
ade ke contoh ni yang dia boleh bagi!
terdiam le aku jap
aku snap gambar buku ni....



adoi...macam2 sekarang
kok ye nak buat pengajian sex kepada kanak2
biarla beragak
korang cube bayangkan kalu cikgu2 kat sekolah tanye anak murid


cikgu:Z untuk apeeee???
murid2:ZAKAR!!!


bayangkan!?
pelik x?


mcm mane laaa buku ni boleh dipublish!?
huh!
jom jadi baik
:)=

ps: ak tak nak anak2 ak nnt bace buku cam nie... so, ht2 lah ketika beli buku kanak2

4 comments:

Bell. said...

obohhh,pah pah gitu skali,
haha

J.FaRRaH said...

bleksss...
huh... oh my jimmy choo...

Bell. said...

awok,saye dok sabor nok jupe awok,
kte kuor nok nnt?

Jongkang dan Jongket(^_^) said...

tuuttt... tertelan air liur cikgu nanti