Wednesday, December 14, 2011

PErGh!!!!!



aku hampir lupe yang aku ade blog.. huahuahua
maaf lah sbb dah lame tak update blog...
ntah la aku pun tak tau le ngape aku malas sgt sekarng... malas bebenor....
tapi sbnrnye jadi malas sbb mase bulan october ke november
sumpah bz gile ngan test..
korang bayangkan... bayangkan la weh!!!
kami ad 4 quiz str8 dalam mase seminggu...
hah tak gile kau...
immune+extraction+electronic QA&QC
hah, mule lah campur nota ...
soxhlet is immune response that response to capacitor n inductor to get tha qa qc plan.
(teror x aku campurkan nota aku)
ko tengok muke aku;???ade muke aku kesah??muahahaha
(hah, yang kat atas nie, mu tulis, si gemok yg gg die mcm emoticon bwh nie)
ok sambung balik...
hah, tue la cite aku bz dr smalam punye smalam2 sampai la ke hr nie...
hahaha... nie pon ngah oral arab...
si mu ngah tulis kad khwin, mai ain ngah wat extraction...
aku ngah update blog...
P/s: heheheheh bye sume,..ade ms nnt aku update...

3 comments:

Bintu Ismail said...

eh, nama saya lah. Semoga kita semua berjaya melalui hari2 yg mendatang dgn berjaya ;)

Minta maaf kak farah n kak mu kalau selama ni ada salah silap yg tak perasan ;) semoga redha Allah bersama kita.

J.FaRRaH said...

farhain: owh tak pe mai.. x ade pon yang salah.. erm, maaf kalau ade tersalah cakap ke.. tergurau kasar ke.. al-maklum le saye kan sengal... huahuahuahua

Bintu Ismail said...

baru perasan...komen ni. huhu... kak farah, mai dh tukar link blog dan terpaksa private, ada kes aritu. sorry kalau akak cari tak jumpa. nak email... nnt mai invite.