Wednesday, April 13, 2011

~SweeT DreAm~


Salam..

Alhamdulillah, tamat sudah minggu yang indah...

minggu lepas dengan sepenuh-penuhnya presentation..

dan minggu nie sepenuh-penuhnya test... huhu..

komen???Arghhh.. pelbagai pon ade.. ade sengal (present persuasive)...

ad mcm kete api (present technoprenuship)..

ad yang gerun ngan pelbagai soalan (presentation enzyme)

okeh komen, test2 minggu nie...

enzyme?? hahaha.. jujur nya ak ad membuat onar dalam test..

test bioprocess td??? argh!!!! macam har!!! aku buat onar ngn mu

ahahaha.. me kasih ye mu... agak nyesal sbb x bace chapter 2 yang aku budget ak x kuar..

IMPROMTU.... hah.. amik kau.. udah jd gagap.. aku compem, dak2 kelas aku bukan pham pon

lastly hr jumaat nie.. harap ok sbb sir bg sgt byk hint.. dan tempat test.. mcm member peluang untuk membuat onar.. hahahaha.. dan lepas tue....

AKU BALIK MELAKA!!!! BERJUMPA EN.HANDSOME...CIK JELITA..PN.CANTIK....

ok dah.. ak dah penat nak type... ahahahaha

1 comment:

anuar said...

hope bby hapy balik jumpe ma and pa..
:)=

saye pon balik la, x jeles...