Monday, February 28, 2011

LayZeyNess!!!!

arghh!!!!
mentang2 la test dah hbs..
hr2 yang sukar dah selamat dilalui..


wahh.. kan main relax lg ko ye, farrah..
ahahaha... ak tak tau knape malas ak dah menjadi 95%
huhu.. dasyat gile minah nie..
actually ak nak balik sbnrnye..terasa terlalu rindu pada mak ayah ak
aufa, faza, alit, mota, dd... minggu lepas,
mak mu dtg ump... argh terasa rndu pada PN.azizah semakin tnggi
pada en.Jaffar dah tak tertanggung lagi....
sengal2 suara aufa dah kerap kali kdengaran kat telinga aku

ap pon terjadi minggu nie..
peduli ap aku.. ak tetap nak balik..
dah alang2 aku kene tukar pam inhaller..
balik la skali..hahahahaha (gelak jahat)
sungguh pon ak mempunyai tahap malas yang melampau..
ak msh waras untuk ingat sgla due date keje aku..

1)lab report enzyme
2)mini project progress on gluconic acid production
3)xciment testing..

maka.. mari la siapkan kerja mane yang patut...=)

p/s: aku bukan la orang mempunyai tggi kesabarannya.. bukan juga di kurniakan dengan sopan kate2nya... sopan pengunaan kaki dan tangannya.. makanya, sila jgn cari pasal ya..siapa pon anda, mmg saya tak peduli.. tp plz don eve over limit yeah... dah2 la hntr mail kat ak sbb skit ht ak dgn en. An... me kasih....

2 comments:

comel said...

huuuuu gerak jahat je farrah jaffar...

jom kita gerak jahat!
ngeh ngeh nghe

J.FaRRaH said...

comel: erk.. i think u should cakap gelak la heart.. bukan gerak kan?
..ahaha... tak pe.. anything for u.. mari GERAK jahat... wakahahahaha.. GERAK...GERAK..GERAK>>> GERAK KHAS... =P