Sunday, November 21, 2010

eh! SalAh La Wei...

salam... ehehehe
bese le kan, cuti skolah dah mule.. jd byk la jemputan khwin..
mak ayah ak pon tak terkceuali menerima jemputan... so smalam ayah ak ad due jemputan... yang best nye, kami pegi 3 umah... pelik tak...
ok, dimulekan dgn bismillah..eh silap.... di mule kan dgn amik aufa kat rumah...(die nak ekut) hah, jgn tak tau, aufa nak ekut sbb nak pau beli gelang... so, die kan permata kat umah nie, sblum g umah khwin, ayh aku pon beli la gelang tue tok die... due plak tue (high demand k!)
then, sampai la kami di rumah yang pertama... pumpang..pumpang.. salam org sne sni.. amik mknan,, mkn2, jln2 ngn aufa.. jln2 ngn aufa tgk kampung sukatie je pnggl angsa tue itik... hahaha...

ok skrg nak greak g umah no2... umah no2 nie sptutnye ak tggu pck aku tapi sbb ayh aku nak cepat.. kami gerak la dulu.. cr punye cri.. punye cari... belok sane sni, u tutun sane sini tadaaaaaaaaa... dah jumpe.. cume pelik je.. haish.. kenape rumah nie 8 pengantin.. dlm kad jemputan 4 pengantin..(bebel ayah aku)

ak diam je.. layan aufa yang sebuk nak pretty 24 jam tue.. ak pon ekut je la..slame dlm hidup aku, 1st time tgok kahwin ramai2... dlm ms yang same, family ak tggu pck ak ngn nenek ak... tggu2 x dtg2.. tggu2 tak dtg.. ayah aku kol pck aku.... pck ak ckp die dah sampai kat rumah org hwin.. die cr2 ayah aku... bile die ckp cam tue... aku pndang mak ayah aku, mak ayah aku pndng dewan..aufa pandang pengantin.... ahahahahaha KAMI SALAH DATANG JEMPUTAN KAHWIN........ amik kau... ak ngah minum, ayah aku ngah makan... berhenti terus.... kami pon belah dr situ dgn gelak tawa....

p/s: actualy ad gmbr.. tp x dpt nak upload.. sbb net sengal.. hehehe.. kenangan salah umah mmg ak x kan lupe.... ahahaha

2 comments:

comel said...

heheheh
siap da makan da si aupa tu!
ngheeee

J.FaRRaH said...

bby, sorry x persan comment bby..\
aufa dgn pa mkn..
sy ngn ma minum je..
ahaha/.. pa ckp if bby ad..
comfirm bby gelak besar