Sunday, October 24, 2010

~ industrial visit~

salam

khamis yang lepas ak dan rakan2 bsb skali lg di beri peluang untuk menghadiri program industrial visit.. tmpat pertama yakult.. kedua MPOB (Malaysia Palm Oil Berhad).. ringkasannya, boleh lah.. byk blaja kat mpob(even ngantuk dan menikmati air cond yg ada).. untuk yakult, itu adalah lawatan kedua aku slepas unisel... yang hampehnye.. BAS UMP ROSAK!!!!well. ap yang menarik adalah.. aku jumpe MU... er, maksud aku Mukarramah...

dah 4 bulan x jumpe gemok tue.. kali terakhir aku jumpe die, adalh ketika die terbaring sakit, akibat kemalangan.. tapi kali nie bile aku jumpe die.. die sperti dulu.. byk gile ckp.. non stop.. die sempat membebel kat aku... ahahahahaha... waktu dapat tau g yakult, ak msg mu.. ak pasti mu jugak nak jumpe adik2 yang lain( clasmate)... sgala jadual perjalanan dah aku beritahu.., hbs je briefing kat yakult.. ak turun dgn semngt jumpe die tnpe pk org lain... terubat sudah sgala rindu aku.. terlerai sudah rajuk marah ak padanye..
mase ak jumpe mu:

1)g jj naik altis x nek bas ump (lupe diri disitu) 2)gemok blnje sy mcd dan tak lupe bli tissue 3)die tggu sy nek bas baru die balik...

erm.. mmg aku sgt gembira berjumpa dgn mu.. tp dlm ms yang same..
ak sgt sdh melihat die berjalan.. sungguh pun doctor tak pasti sama ada itu smntara atau slamanya.. ak sgt sdeh krana die tidak seperti dulu yang ak biasa berlari2 ke kelas.. lumbe jalan sape smpi dulu g kelas... sedeh sbb stiap kali berjalan die harus ku pimpun.. kdg2 die mengah sbb byk bjalan... ya allah, aku mohon agar kau mudahkan lah perjalanannya...=(

sorry.. ak tak mampu nak tulis bile engat mu hari tue... =(

3 comments:

pisang said...

amin

Amir Syahir said...

emmmm.

comel said...

insyaallah...kamu kenalkan kawan kamu tu macam mane...boleh dia hadapi ujian ni...