Sunday, June 6, 2010

Dia SaHaBaT SuKa & DuKa




Salam...
hari ini persahabatan aku dan dia benar-benar teruji,
walaupun dalam hati ini sering terusik dengan tindakan dan perbuatan dia
kalau dulu aku di uji untuk berjauhan dengan dia,
kini aku di uji untuk berada disisi dia ketika dia sedang berduka

ya allah,bagaimana harusku kuatkan diri dan hati
sedangkan melihatnya sendiri aku tak mampu
dia adalah sebaik teman yang ada dalam diriku
dia jugalah sebaik musuh dalam kehidupan
perjalanannya kini masih belum pasti, menanti saat sinar hadir pada diri,

dan aku,
aku tak mahu bersendiri
apatah lagi berjauhan dengan dia yang selalu menasihati,
aku mahu dia disisi,
menemaniku setiap waktu walaupun dia adakalanya menjadi tempat aku bergaduh
namun dia juga lah pemberi senyuman terbaik...

aku rindukan dia
MUKARRAMAH SHARIFUDDIN






6 comments:

MiSs LyN said...

saba kak..kite doakan die cepat sembuh k..amin..

Cheyah said...

sebak terasa hati ini bila baca...
bertapa besar nilai persahabatan...
bersabarlah...
setiap dugaan ada hikmahnya...
semoga kak mu cepat sembuh...
dan kak farah terus setia menjadi sahabat beliau dunia akhirat...
kita semua berdoa semoga beliau cepat sembuh...
kami juga rindukan beliau~

J.FaRRaH said...

lynn: thanx ya.. doakan akk jugak kuat spt kwn2 yang lain..

blackwinter: thanx a lot.. terima kasih atas kate2 semangat...

crassca said...

kak farah, kuatlah. Kuatkan hati kita, biar kekuatan kita mampu kuatkan kak Mu.InshaAllah dan mudah mudahan..=)

Kak farah pun kene kuat juga ye!

wardah said...

to my lovely frenz..
ko kna lalui sem akan dtg dgn terbuka,
spt mne ak kna accept ak tpakse extend sem,
sedih teramat,,
tp ini takdir terbaik drp ALLAH bt kite..
klu bleh nak grad same..
beli jubah termahal..haha
smpi rase xnak beli jubah slamanya..ahakahak
bt lyn,dayah n tieah:
thanks a lot atas doa kalian..im really appreciate that sis!

J.FaRRaH said...

wakakakakaka...
sebut jubah mahal...
aku dah saket jantong r..
wakakkakakakakaka

cepat lah balik weh!