Friday, April 23, 2010

T.E.R.I.M.A K.A.S.I.H



Mur: Thanx for always being there..be always by my side...

Hana: Thanx sbb ajar agak organic for last two days

Siti: thanx sbb ajar saye organic dan slalu ajar saye ap yang saye kurang.. thanx alot

Sumitha: I'm glad having u as my friends, u'r not just a friend but your complete my day with all ur knowledge u've.. u'll try ur best, helping me on what ever doubt i've..

bby: thnx sbb msh bersabar dgn sikap sengal sy.. for yesterday, forgive me..

Salwa: thanks too for all ur helps for these two semesters... thanx sbb tahan dgn sikap saye yng slow....

10 comments:

comel said...

same-same...

wardah said...

hahaha..
welcome..
amek la gmbr cun skit..
ni gmbr masam tu gak yg ko amek..

J.FaRRaH said...

wakakakakakak....

fair n square ler...

ak mik gmbr kad mtrx....

cube tgk an mse gmbr zamn muda gile...

ahahahahaa

comel said...

wah!
sensetip ni!
hahahah

Afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

hayabusa aku kembali kat sini.... hai ko datang gak kat blog aku ni ye... sorry aku malu sikit... pasalnya ko yang datang berkunjung... warrggghhh terimakaasihlah ko datang... comel maraah kat aku nanti...

Terimakasih atas respon baik dari blog anda..... kami amat teruja dengan sokongan anda....

Assalamualaikum salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua.

Bukan kacang sebarang kacang.
Kacang melilit si kayu jati.
Bukan datang sebarang datang.
Datang membawa hajat di hati.

Anak raja main congkak,
Main congkak punya pelan ,
Boleh saya tumpang bertanya,
salam dihulur tanda persahabatan,

woooo bahaya gaya pantun ni....

J.FaRRaH said...

afzainizam...
awat lah comel nak marah???
ahaha pndai gak ko berpanton ek..
bgus2.. leh r jd lecturer bhs ump.. kuang3..

RieNa said...

salam,
terima kaseh sudi jenguk blog saya.
well, nice blog!

:)

Afzainizam said...

Salam Dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~@@@@~~~~~
puan farra... thanks kerana sudi pelawa aku lawat ko....

tak le sepandai lecturer kat sana...

eeemmmm kalau aku jadi lecturer korang dah lama dah aku tak kerja bengkel ni.... jadi lecturer lagi masyuk duit dalam kocek....

dah lama dok goyang kaki.... dok bagi ceramah kat korang.... exem dah habis ke kat sana.....

J.FaRRaH said...

blum hbs g
esk last paper...
pas tue last paper...
ahahaha...
pas tue mendeka mendeka lah sy...
comel x merdeka ..
pasal die kene prac...

x kesah keje ap pon afzainizam...
janji msg2 ad kepakaran msg2
=).. dont underestimate urselp ye...

wardah said...

ak ske an zaman mude..haha