Wednesday, September 23, 2009

a FrIeNdStErsHip StoRy

a FrIeNdSteRShIp StORy



PaRt 2



hurm.. this is the 2nd part of my (our) story.. well after we'd changed our phone no.. sumenya mcm biase je.. tak ade ap yang istimewa and nothing much to shared, since we kept busy on that semester.. ak busy dgn tahun 2 di unisel. dan die busy dgn thun pertama d ump. ak sebuk tok naek kan pointer yang jatuh akibat kesilapan aku yang lepas dan die nak dapat yang terbaik utk thun pertama...we just msg n contct bile msg2 nak tito.. dats all..


but evrything changed bile kami balik bercuti untuk raye.. hari msg2 .. lepas buke.. lepas sahur, lepas traweh, lepas wat xciment.. wow!! ap yg aku pk ttg die before nie.. arghhh!! sume salah.. tersasar.. (ap yang ak pk biar lah rahsia k)..so messaging.. messaging.. messaging.. till the hari raye.... pap! he called me for the 1st time.. erk.. grang nye suare die.. confirm garang orgnye..hah.. die cume ucap slmt hr raye, maaf zahir batin je..kuang3..

keesokan hari nye, die sedkit lain dr hr yang biase..die mcm nak tak nak dan terpkase je msg.. well, ak biar je sampai lah die ready utk crite.. die sbnarnye.....(biar rahsia je k).. stlh mendengar crita nya dgn baik (perasan seyh ak!!), aku pon memberi sdkit nsht, n mulai hari tue jugak, we promised to be best friends, that can shared anything and ervrything... em, walaupun kami kenal & bkwan tak sampai 3 bulan, tp aku tak tau knape instict aku kuat tok trus jadi kwn die.. sdgkn perknalan dalam friendster (internet), bukan nye blh percy sngt n slalu nye tipu2 blake..

hmm.. kami berkwan baik sperti kawan2 baik yang lain.. byk yang aku blja ngn die, contohnye mase 1st time kitorg jumpe kat mlk.. aku bawak die jalan2. hahaha.. die cam terkejut jumpe org macam aku yang byk sgt tak makn dan terlmpau cerewet..jd ms tue die beli lempuk (ak tak tau nak xplain lempuk tue ap), huh, ak punye lah payah nak telan bende tue die mkn bende tue macam mkn gule2 je..but then, bru lah blaja sket dr die..hheeheh...slain mukarramah menjadi shabat baik, sentiase nasihat dan berada dcc aku, die jugak tak kurang hebat dalam peranan tue.. ak sgt bertuah sbb ade kedua-dua mereke sbb dorang tak pernah penah penat layan aku, bek dr sikap & tingkah laku.. ak rase klu org len.. bleh GUDBYE!! ngn kerenh ak.. but alhamdulillah dorang tak...

hehehehe....spjg aku menjdi kawan bek an.. bohong lah ak cakap, ak tak pernah taruh harapan n tersuke kat die.. perasaan tue dah lame ade, cume ak tak nak trus trang demi menjaga perhubngn persahabatn ak.. ak tk nak nnt die engat aku kwn rapat ngn die sbb nak kat die.. dari aku kehilangan kwan yang sebaik die, bek ak biar je perasaan nie...

hah!!nak tau bile kami trus trang perasaan masg2??? tggu lah part 3(akhir) nnt... ak terpakse g, pasal nak pack barang utuk balik ke ump tercnta.. so ce ya

No comments: